Baza wiedzy
Wyszukaj
Wybierz kategorię

Jak Brevo wspiera firmy przemysłowe i budowlane w automatyzacji marketingu?
Poznaj Brevo - wszechstronne narzędzie do marketing automation.
Przejdź do wpisu
Jak zintegrować Brevo z Google Analytics 4? Kompletny przewodnik krok po kroku
Popraw jakość swoich danych, jeśli korzystasz z Brevo jako narzędzia do wysyłki newsletterów i GA4 do śledzenia ruchu na stronie!
Przejdź do wpisu
Jak poprawnie zainstalować tracker od Brevo? Krok po kroku
Dowiedz się, jak krok po kroku zainstalować tracker Brevo na swojej stronie.
Przejdź do wpisu
Automatyczne przesyłanie leadów z LinkedIn do CRM – krok po kroku
Zautomatyzuj przesyłanie leadów z LinkedIn do CRM bez pisania ani jednej linijki kodu przy pomocy Make.com
Przejdź do wpisu
Tagowanie po stronie serwera – case stady z branzy e-commerce B2B – 20% więcej danych
Zobacz jak zwiększyliśmy ilość zbieranych danych o blisko 20% w GA4
Przejdź do wpisu

GTM po stronie serwera to 30% więcej danych – case study z branży SaaS
Jak poprawić kompletność śledzenia o średnio 30%
Przejdź do wpisu
Co wpływa na koszt automatyzacji?
Wyjaśniamy, jakie czynniki wpływają na koszt automatyzacji
Przejdź do wpisu
Jak ocenić skuteczność automatyzacji?
Jeśli chcesz sprawdzić, czy automatyzacja działa, przestań liczyć tylko godziny.
Przejdź do wpisu
Zmiany w przepisach cold calling i cold mailing. PKE + RODO
Jak się komunikować "na zimno", żeby nie zarobić mandatu? Nowe przepisy i sposoby jak się do nich dostosować.
Przejdź do wpisu
Integracja SALESmanago przez Make.com
Zobacz w jaki sposób możesz wykonać integrację SALESmanago przez Make.com
Przejdź do wpisu
Automatyzacja z Power Automate – zapis załączników
Power Automate to narzędzie, które może znacznie ułatwić automatyzację procesów w Twojej firmie.
Przejdź do wpisu
Ile kosztuje automatyzacja procesów?
Ile tak naprawdę kosztuje automatyzacja na przykładzie zarządzania firmową skrzynką e-mail
Przejdź do wpisu
Przesyłanie danych z GA4 do Twojego CRM – jak to działa?
Jak wzbogacać dane w CRM o dane z Google Analytics 4?
Przejdź do wpisu
Automatyzacja metody SKAG
Google Apps Script to niezwykle wartościowe narzędzie, które może znacząco usprawnić zarządzanie kampaniami Google Ads
Przejdź do wpisu
Audyt SEO technicznego
W tym artykule pokażemy Ci podstawowe wskaźniki, które warto sprawdzić, i narzędzia, które Ci do tego posłużą.
Przejdź do wpisu
Techniczne SEO – co to jest i dlaczego musisz o nie dbać?
Problemy ze stroną w obszarze technicznym mogą sprawić, że pozostałe aspekty SEO – content i linki – stracą na znaczeniu.
Przejdź do wpisu
Jak zbierać referencje od klientów automatycznie i za darmo?
Dowiedz się jak za darmo (lub bardzo tanio) zautomatyzować zbieranie opinii i referencji od swoich klientów korzystając z darmowego konta Zapier lub Make.
Przejdź do wpisu
Prosty audyt UX krok po kroku
Strona internetowa jest wizytówką Twojej firmy. Warto aby jednocześnie realizowała cele biznesowe oraz spełniała potrzeby użytkownika.
Przejdź do wpisu
Dostarczalność maili
Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać swoimi kluczami zabezpieczeń, by Twoje wiadomości zawsze docierały do adresatów
Przejdź do wpisu


Jak sprawdzić czy strona ma Consent Mode v2?
Prosty poradnik jak sprawdzić czy Consent Mode v2 działa
Przejdź do wpisu
Śledzenia czasu spędzonego na stronie w Google Analytics 4
Jak śledzić czas spędzony na stronie w GA4
Przejdź do wpisu
Jak blog wpływa na sprzedaż w sklepie online?
Jak zbadać czy prowadzenie bloga się opłaca?
Przejdź do wpisu
Śledzenie filmów Vimeo w GA4
Dowiedz się, jak w prosty sposób śledzić interakcje z filmami z Vimeo na Twojej stronie WWW
Przejdź do wpisu