Marketing B2B dla branży budowlanej

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Outsourcing działań marketingowych
Zaoszczędź czas i pieniądze na rekrutacji wewnętrznych pracowników. Wynajmij nasz marketing i zleć działania specjalistom, dla których najważniejszy jest rozwój Twojej firmy.
Automatyzacja procesów marketingowych i sprzedażowych + integracja danych
Liczba zbieranych danych zwiększy się nawet o 20%, a dzięki automatyzacji procesów wzrośnie efektywność działań Twoich pracowników.
Przygotowanie i wdrożenie kampanii sprzedażowo-marketingowych
Postaw na holistyczną obsługę działań marketingowych, a zyskasz efektywne kampanie sprzedażowo-marketingowe, które przyczynią się do rozwoju Twojej firmy.
Wdrożenie działań zwiększających retencję klientów
Przygotujemy dla Ciebie strategię, dzięki której zyskasz lojalnych klientów.
Analiza i strategia komunikacji
Stworzymy persony, zaprojektujemy lejki sprzedażowe i przygotujemy strategię komunikacji uwzględniającą specyficzne potrzeby oraz oczekiwania grupy docelowej, do której kierujesz swoją ofertę.

Rozumiemy Twoje potrzeby

Wieloletnie doświadczenie we współpracy z branżą budowlaną sprawiło, że doskonale poznaliśmy specyfikę funkcjonowania firm z tego obszaru i jesteśmy w stanie zaproponować Twojej firmie skuteczne rozwiązania ukierunkowane na rozwój i realizację zamierzonych celów biznesowych.

Doradztwo marketingowe i sprzedażowe dla branży budowlanej

Spadek dynamiki rozwoju związany z ogromną konkurencją na rynku, trudności w pozyskaniu partnerów biznesowych, ograniczony budżet na działania marketingowe i brak pomysłu na zaprojektowanie skutecznych strategii opartych na nowoczesnych narzędziach… To tylko niektóre wyzwania, z jakimi w dzisiejszych czasach zmaga się branża budowlana.

Jesteśmy po to, aby pomóc Twojej firmie zaplanować, wdrożyć oraz nadzorować procesy marketingowe i sprzedażowe. Oferujemy kompleksowe usługi. Zaczynamy od szczegółowej analizy rynku, konkurencji i klienta. Następnie tworzymy strategię komunikacji dopasowaną do potrzeb grupy docelowej, automatyzujemy procesy, przeprowadzamy integrację danych i wdrażamy szczegółowe raportowanie. 

Wykonujemy również audyt działań marketingowych i przygotowujemy oraz wdrażamy kampanie sprzedażowo-marketingowe.

Korzyści

Wzrost sprzedaży
Optymalnie zaprojektowane i prawidłowo wdrożone procesy marketingowe i sprzedażowe przełożą się na wzrost sprzedaży oraz większe zyski Twojej firmy.
Ekspansja na rynki zagraniczne
Oferujemy strategię marketingowo-sprzedażową wejścia na rynki skandynawskie dla firm B2B.
Oszczędność czasu
Dzięki automatyzacji procesów i integracji danych oszczędzisz czas na wykonywaniu powtarzalnych działań i przygotowywaniu raportów

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe