Marketing dla e-commerce B2B

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wdrożenie i prowadzenie e-commerce B2B
W ramach usługi m.in. przeprowadzamy kompleksowy audyt sklepu, badania klienta i rynku, przygotowujemy ścieżkę zakupową klienta, opracowujemy strategię produktową i cenową oraz wdrażamy rozwiązania ukierunkowane na retencjonowanie klientów.
Audyt sklepu
W trakcie audytu weryfikujemy stronę pod kątem technicznym, przeprowadzamy analizę działań SEO, sprawdzamy reklamy, badamy UX, a także analizujemy dane i raporty.
Outsourcing działań marketingowych
W ramach współpracy opracowujemy kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads, wdrażamy Google Analytics 4, a także zajmujemy się SEO.
Przygotowanie i wdrożenie kampanii sprzedażowo-marketingowych
Usługa obejmuje m.in. analizę strategii cenowo-produktowej, ścieżki klienta, skuteczności reklam, konkurencji i UX strony internetowej. Badamy również rynek, opracowujemy persony, ścieżki zakupowe klienta i strategię komunikacji.
Analiza i strategia komunikacji
Oznacza to przygotowanie profilu „idealnego klienta” i zaprojektowanie lejków sprzedażowych. Tworzymy też kompletną strategię, uwzględniającą kanały dotarcia do potencjalnych klientów, macierze treści oraz podręcznik identyfikacji wizualnej.
Badania klienta i rynku
Przeprowadzamy ilościowe i jakościowe badania wśród obecnych i potencjalnych klientów, a także konkurencji.

Rozumiemy Twoje potrzeby

Zanim rozpoczniemy współpracę, zaprosimy Cię na spotkanie wstępne. Wnikliwe poznanie potrzeb Twojej firmy pomoże nam zaproponować Ci optymalne rozwiązania marketingowe i sprzedażowe.

Katalog świadczonych przez nas usług jest bardzo szeroki: od analiz rynku, klienta i konkurencji, przez audyty marketingowe, po kompleksowe prowadzenie procesów marketingowych. Możesz zlecić nam outsourcing marketingu lub nadzór nad postępami prac prowadzonymi przez Twój zespół.

Doradztwo marketingowe i sprzedażowe dla firm usługowych B2B

Jednym z obszarów, w których się specjalizujemy, jest marketing dla e-commerce B2B. Doskonale rozumiemy różnicę w sprzedaży B2B, a B2C. Powoduje to zdecydowanie inne podejście w samej konstrukcji sklepu, opisie produktów, sposobu zamawiania czy wykonywania płatności.

W oparciu o nasze bogate doświadczenie w analizowaniu procesów zakupowych firm B2B, wiemy jak dostosować sprzedaż online do specyficznych potrzeb klientów biznesowych.
Rozumiemy znaczenie jasnej i intuicyjnej ścieżki zakupu. Każdy klient biznesowy powinien szybko uzyskać wszystkie niezbędne informacje o produkcie, w tym jego dostępność, opcje dostawy oraz metody płatności.

Korzyści

Sklep przygotowany pod klienta biznesowego
Kluczowym aspektem naszego podejścia jest zapewnienie kompleksowych i przystępnych informacji, które ułatwiają podjęcie decyzji o zakupie. W tym celu wdrożyliśmy narzędzia takie jak kalkulatory, przeliczniki oraz mapy interaktywne, które usprawniają i upraszczają proces zakupowy.
Wzrost wartości koszyka zakupowego
Klienci biznesowi cenią sobie kompleksowość oferty. Im bardziej efektywnie jesteś w stanie zaoferować pełną gamę usług, tym większe prawdopodobieństwo, że wybiorą właśnie Twój sklep. Skuteczne działania cross-sellingowe i up-sellingowe przyczynią się do tego, że Twoi klienci będą chętniej dokonywali zakupów o większej wartości.
Automatyzacja procesów
Zmapujemy procesy, a następnie pomożemy Ci je zautomatyzować.
Automatyzacja procesów marketingowych i sprzedażowych to oszczędność czasu i większa efektywność Twoich pracowników.

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe