Nasi konsultanci

Aleksandra Wielec

Badam i wdrażam
E-commerce B2B
SEM
Strategia komunikacji
Marketing 360
User experience

Opieram swój marketing na dokładnym zrozumieniu Twojego klienta. Skupiam się na poznawaniu jego potrzeb, obaw oraz sposobów codziennej pracy i funkcjonowania. Jestem zwolennikiem marketingu opartego na danych i analizach.

Podchodzę do marketingu holistycznie, wykorzystując wszelkie dostępne narzędzia marketingowe, aby osiągnąć konkretny cel. Marketing przestaje być skuteczny, gdy działajamy wybiórczo.

Uważam, że kluczem do wzrostu sprzedaży i ograniczenia kosztów, jest dbanie o relacje z aktualnymi klientami.

Jest to szczególnie istotne w branży B2B, gdzie liczba klientów jest ograniczona, konkurencja jest zacięta, ceny są zbliżone, a kluczowe znaczenie mają jakość produktu/usługi i poziom obsługi.

Dawid Wielec

Łączę kropki
Procesy sprzedażowe
Automatyzacja
Analiza danych
User Tracking
SEO
Raportowanie

Posiadam bogate doświadczenie zarówno w marketingu, jak i sprzedaży.

Rozumiem wyzwania i potrzeby obu działów, co pozwala mi łączyć ich działania w skuteczną strategię.

W mojej pracy doradczej skupiam się na pomaganiu firmom w redukcji niepotrzebnych wydatków. Poszukuję metod, które mogą zapewnić najlepsze rezultaty w zakresie sprzedaży, marketingu i pozyskiwania nowych klientów.

 

Bogdan Markiewka

Lubię nowe wyzwania
Aplikacje webowe
Bazy danych
Javascript
SQL
Python
Usługi cloud

Pracuję jako programista od ponad 5 lat i zajmuję się tworzeniem aplikacji internetowych.


W mojej pracy zajmuję się tworzeniem i rozwijaniem systemów związanych z dostawą towarów, przewozem, technologią, która pozwala urządzeniom na komunikację między sobą (Internet Rzeczy - IoT) oraz handlem przez Internet (e-commerce).

Dzięki mojemu doświadczeniu w pracy z różnymi produktami, mogę dostosować rozwiązanie do twoich potrzeb, tak aby było łatwe do wykonania i nie generowało dodatkowych kosztów.


Dbam o przejrzystość, testowalność oraz skalowalność moich rozwiązań, tak aby produkt mógł być rozwijany przez wiele lat.

Krzysztof Pietroń

Buduję relacje
Analiza rynku
Doradztwo strategiczne
Negocjacje międzynarodowe
Strategie wejścia na rynek
Zarządzanie ryzykiem w eksporcie

Prawie dwadzieścia lat buduję relacje z partnerami w krajach Skandynawskich.


Zawsze dążę do długotrwałych relacji z klientami, co pomaga mi rozwijać istniejące rynki i szukać nowych możliwości biznesowych.

Moje porady koncentrują się na osiąganiu konkretnych wyników w krótkim czasie, jednocześnie ograniczając koszty i zwiększając efektywność.


Współpracowałem z ekspertami z różnych części świata i opracowałem skuteczne strategie wejścia na nowe rynki oraz rozwijania już istniejących.

Moje podejście polega na analizowaniu potrzeb klientów, rynków docelowych i konkurencji, co pozwala mi skutecznie kierować działaniami zespołów sprzedażowych.

Paul Stadler

Striving for excellence
Market Analysis and Insights
Customized Analysis
Trend Identification and Forecasting
Reporting

Moim zadaniem jest zbieranie informacji, analizowanie trendów i znajdowanie sposobów na zdobycie cennych informacji.


Wykorzystuję nowoczesne narzędzia i metody badawcze oraz wiarygodne dane, aby zapewnić solidne podstawy i praktyczne wskazówki do podejmowania strategicznych decyzji, takich jak marketing, eksport czy inwestycje.


Bardzo ważne jest dla mnie uwzględnianie unikalnych potrzeb i celów każdego klienta. Dzięki temu moje analizy i zalecenia są dostosowane do ich konkretnych sytuacji.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe