Nasi konsultanci
Aleksandra Wielec
Opieram swój marketing na dokładnym zrozumieniu Twojego klienta. Skupiam się na poznawaniu jego potrzeb, obaw oraz sposobów codziennej pracy i funkcjonowania. Jestem zwolennikiem marketingu opartego na danych i analizach.
Podchodzę do marketingu holistycznie, wykorzystując wszelkie dostępne narzędzia marketingowe, aby osiągnąć konkretny cel. Marketing przestaje być skuteczny, gdy działajamy wybiórczo.
Uważam, że kluczem do wzrostu sprzedaży i ograniczenia kosztów, jest dbanie o relacje z aktualnymi klientami.
Jest to szczególnie istotne w branży B2B, gdzie liczba klientów jest ograniczona, konkurencja jest zacięta, ceny są zbliżone, a kluczowe znaczenie mają jakość produktu/usługi i poziom obsługi.
Dawid Wielec
Posiadam bogate doświadczenie zarówno w marketingu, jak i sprzedaży.
Rozumiem wyzwania i potrzeby obu działów, co pozwala mi łączyć ich działania w skuteczną strategię.
W mojej pracy doradczej skupiam się na pomaganiu firmom w redukcji niepotrzebnych wydatków. Poszukuję metod, które mogą zapewnić najlepsze rezultaty w zakresie sprzedaży, marketingu i pozyskiwania nowych klientów.
Bogdan Markiewka
Pracuję jako programista od ponad 5 lat i zajmuję się tworzeniem aplikacji internetowych.
W mojej pracy zajmuję się tworzeniem i rozwijaniem systemów związanych z dostawą towarów, przewozem, technologią, która pozwala urządzeniom na komunikację między sobą (Internet Rzeczy - IoT) oraz handlem przez Internet (e-commerce).
Dzięki mojemu doświadczeniu w pracy z różnymi produktami, mogę dostosować rozwiązanie do twoich potrzeb, tak aby było łatwe do wykonania i nie generowało dodatkowych kosztów.
Dbam o przejrzystość, testowalność oraz skalowalność moich rozwiązań, tak aby produkt mógł być rozwijany przez wiele lat.
Krzysztof Pietroń
Prawie dwadzieścia lat buduję relacje z partnerami w krajach Skandynawskich.
Zawsze dążę do długotrwałych relacji z klientami, co pomaga mi rozwijać istniejące rynki i szukać nowych możliwości biznesowych.
Moje porady koncentrują się na osiąganiu konkretnych wyników w krótkim czasie, jednocześnie ograniczając koszty i zwiększając efektywność.
Współpracowałem z ekspertami z różnych części świata i opracowałem skuteczne strategie wejścia na nowe rynki oraz rozwijania już istniejących.
Moje podejście polega na analizowaniu potrzeb klientów, rynków docelowych i konkurencji, co pozwala mi skutecznie kierować działaniami zespołów sprzedażowych.
Paul Stadler
Moim zadaniem jest zbieranie informacji, analizowanie trendów i znajdowanie sposobów na zdobycie cennych informacji.
Wykorzystuję nowoczesne narzędzia i metody badawcze oraz wiarygodne dane, aby zapewnić solidne podstawy i praktyczne wskazówki do podejmowania strategicznych decyzji, takich jak marketing, eksport czy inwestycje.
Bardzo ważne jest dla mnie uwzględnianie unikalnych potrzeb i celów każdego klienta. Dzięki temu moje analizy i zalecenia są dostosowane do ich konkretnych sytuacji.