Audyt marketingowy
Co wchodzi w skład usługi?
Uporządkujemy Twój marketing
Audyt działań marketingowych to szereg analiz obejmujących techniczną stronę serwisu internetowego, strategię SEO, reklamy, dane i raporty, a także działania podejmowane w mediach społecznościowych. Celem audytu jest identyfikacja problemów utrudniających bądź całkowicie uniemożliwiających zrealizowanie strategicznych celów firmy.
Jest to oferta skierowana do małych, średnich i dużych firm działających w sektorze B2B, którym zależy na obiektywnej i szczegółowej analizie procesów marketingowych i wykryciu obszarów wymagających poprawy.
Korzyści
Dla kogo przeznaczona jest ta usługa?
Jest to szczególne istotne dla tych, którzy chcą dokładnie zweryfikować, które działania marketingowe są skuteczne, a które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Przeprowadzenie audytu marketingowego jest zalecane z kilku kluczowych powodów:
- Problemy z optymalizacją SEO. Nie masz pewności czy Twoje strony internetowe są właściwie zoptymalizowane pod kątem SEO? Co skutkuje słabą widocznością online?
- Niska efektywność reklam. Ważną informacją, szczególnie przy dużych budżetach jest informacja o skuteczności działań reklamowych. Ta prawdziwa, nie raportowana – czy wiesz, że różne kanały często raportują tą samą konwersję jako własną?
- Trudności z interpretacją zebranych danych marketingowych. Audyt pomaga w zrozumieniu tych danych i wyciąganiu z nich użytecznych wniosków.
- Problemy UX na stronie internetowej. Strona słabo konwertuje, ma się poczucie bałaganu, a Ty nie masz pewności gdzie i jakie informacji zawrzeć na stronie.
- Sposób komunikacji z klientami jest niespójny lub nieefektywny, co może wpływać na wizerunek marki i relacje z klientami.
- Działania marketingowe są niespójne z ogólnymi celami i strategią firmy, co wymaga oceny i dostosowania.
Jeżeli od dawna stosujesz te same strategie marketingowe, możesz potrzebować świeżego spojrzenia z zewnątrz, aby zidentyfikować nowe możliwości i unowocześnić swoje podejście.
Jak to wygląda w praktyce?
Nasz audyt działań marketingowych ma na celu nie tylko zidentyfikowanie obszarów wymagających poprawy, ale także podkreślenie tego, co już działa dobrze.
Dbamy o przejrzystość i zrozumiałość każdego etapu audytu. Nasze raporty i rekomendacje są formułowane w sposób jasny, konkretny i łatwy do wdrożenia, abyś mógł bez problemu zrozumieć i zastosować nasze sugestie. Oprócz oceny aktualnych działań, podzielimy się rekomendacjami jakie zmiany warto wprowadzić, na czym należałoby się skupić w pierwszej kolejności.
Po przesłaniu raportu umówimy się z Tobą na spotkanie, podczas którego szczegółowo omówimy jego poszczególne elementy. Zależy nam na tym, abyś nie pozostał bez wsparcia i dokładnego zrozumienia naszych rekomendacji, co umożliwi Ci skuteczne wdrożenie zmian i osiągnięcie zamierzonych celów marketingowych.