Nasze
referencje

Klient
Zakres realizacji

Sense Monitoring dostarcza rozwiązania, które zapewniają bezpieczeństwo użytkowania dużych budynków i powiązanej infrastruktury. Ich innowacyjne rozwiązania są doceniane w Polsce i za granicą.

Problem

W związku z aktualizacją pojawiła się potrzeba wdrożenia nowej wersji Google Analytics 4, oraz zautomatyzowania raportowania. Strona WWW posiada bardzo dużo różnych formularzy, dla których potencjalna wartość leada jest różna i należy śledzić ją osobno, co stanowiło dodatkowe wyzwanie.

Cel

Przejście na nową wersję GA4, utworzenie zautomatyzowanych raportów wysyłanych mailowo oraz niestandardowe wdrożenie śledzenia formularzy.

Efekt

Zgodnie z założeniami wdrożyliśmy narzędzie śledzące aktywność użytkowników i stworzyliśmy raporty w Looker Studio

Opinia

Polecam współpracę z firmą CX Factory. Sense Monitoring skorzystało z możliwości wspólnego wdrożenia GA4 dla firmowej strony i wszystko przebiegło zgodnie z obietnicą – bez problemu. Fachowe podejście, empatia, cierpliwość – to cechy doskonałego partnera w biznesie. Dziękujemy Dawidzie za wsparcie!

Magdalena Zawadzka
Kierownik marketingu
linkedin link
Klient
Zakres realizacji

Logibear Services oferuje rozwiązania z zakresu projektowania i wykonawstwa dla obiektów przemysłowych, magazynów i parkingów. Skupiają się na dostarczaniu usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów, wykorzystując najnowsze technologie i innowacyjne podejście.

Problem

Głównym problemem firmy Logibear Services był brak wcześniejszych działań marketingowych. Zdając sobie sprawę z potrzeby wdrożenia skutecznych strategii marketingowych, firma poszukiwała wsparcia w ich uporządkowaniu i implementacji. Potrzebna była pomoc w opracowaniu spójnego planu działań marketingowych, aby lepiej dotrzeć do klientów i wzmocnić swoją pozycję na rynku.

Cel

Przygotowanie realnego planu marketingowego na okres 6 miesięcy wraz z strategią kontentową pod wybrane kanały.

Efekt

Efektem prac Logibear Services było przeprowadzenie warsztatów, podczas których zidentyfikowano poszczególne persony, ich problemy, wyzwania i preferencje dotyczące źródeł informacji oraz czynniki wpływające na ich decyzje zakupowe. Zostały również określone główne wyróżniki firmy i sposób ich komunikacji, z naciskiem na te istotne przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Na tej podstawie stworzono plan działania pozyskiwania klientów dostosowany do różnych person oraz strategię komunikacji

Opinia

Z wielką przyjemnością wystawiam referencje dla Pani Aleksandry Wielec, która reprezentuje firmę CX Factory. Współpraca z Panią Aleksandrą była dla mnie wyjątkowym doświadczeniem, które otworzyło mi oczy na prawdziwy potencjał i znaczenie marketingu w biznesie.(…)

Grzegorz Przystalski
CEO
linkedin link
Klient
Zakres realizacji

Firma SHOPA specjalizuje się w projektowaniu produktów i usług, skupiając się na potrzebach użytkowników. Wykorzystują metodologię design thinking, by łączyć projektowanie z biznesem, oferując zarówno szkolenia, jak i wsparcie projektowe dla różnych firm.

Problem

Firma stoi przed wyzwaniem zorganizowania największej konferencji w Polsce dla entuzjastów metodyki design thinking i service design po przerwie pandemicznej. W 2022 roku próba wznowienia konferencji nie powiodła się z powodu niewystarczającej liczby uczestników. Teraz istotne jest przypomnienie o konferencji wcześniejszym uczestnikom oraz przyciągnięcie nowej publiczności, aby zapewnić jej sukces.

Cel

Zorganizowanie konferencji oraz zapełnienie sali uczestnikami.

Efekt

Przeprowadziliśmy warsztaty, by lepiej zrozumieć Persony i ich oczekiwania. Na podstawie tych informacji opracowaliśmy strategię komunikacji.

Zostały przeprowadzane badania UX oraz została poprawiona strona lądowania. Uzupełniono ją o informację, o które często dopytywali potencjalni uczestnicy. Uproszczona została forma zakupu biletu.

Prowadziliśmy działania reklamowe na główne słowa kluczowe związane z konferencją w Google Ads. Bardzo dużo osób szukało konferencji i warsztatów o tej tematyce, dodatkowo nie były one wykorzystywane przez konkurencję więc sam koszt pozycjonowania się na górze strony był niski.

Na Facebooku wykorzystaliśmy reklamy kierowane na osoby, które już miały wcześniej kontakt z firmą lub były zainteresowane tematem konferencji. Wykorzystaliśmy na grafikach wizerunek prelegentów oraz chwytliwe hasła związane z danym wystąpieniem.

W rezultacie udało się sprzedać wszystkie 250 biletów i zapełnić salę.

Opinia

Współpraca z Olą i CX Factory to 3 podstawowe fajne rzeczy, (…) profesjonalizm i bardzo dobre podejście do problemów od strony merytorycznej, (…) skuteczne wyniki (…) co przełożyło się na wzrost sprzedaży (…) świeże spojrzenie – ta współpraca dała nam nowe perspektywy działań marketingowych (…).

Filip Sieracki
Szef konferencji
linkedin link
Klient
Zakres realizacji

OpenGift to dynamicznie rozwijająca się firma z branży reklamowej, specjalizująca się w dostarczaniu szerokiej gamy kreatywnych gadżetów reklamowych. Wśród oferowanych produktów znajdują się zarówno klasyczne gadżety promocyjne, jak długopisy, breloki, czy kubki, jak i ekskluzywniejsze artykuły, takie jak power banki czy produkty elektroniczne. Posiadają platformę e-commerce https://www.opengift.pl/ oraz obsługują klientów przy wsparciu dedykowanych opiekunów.

Problem

Głównym problemem firmy Open Gift był brak skutecznego planu na retencjonowanie klientów. Firma nie posiadała wystarczającej wiedzy na temat przyczyn rezygnacji klientów z zakupów, nie wiedziała, których klientów powinna zatrzymać, ani jak ich skutecznie klasyfikować. Aby rozwiązać ten problem, konieczne było zrozumienie motywacji i zachowań klientów oraz opracowanie strategii, która pozwoli na utrzymanie cennych dla firmy relacji z klientami.

Cel

Opracowanie kompleksowej strategii retencji klientów na podstawie badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych na klientach i pracownikach, zawierającej plan obsługi posprzedażowej, zmapowany proces zakupowy i macierz treści.

Efekt

Efekty pracy firmy OpenGift obejmowały szczegółowy audyt działań marketingowych, w tym skuteczność i sposób zbierania danych, klasyfikację klientów, prowadzenia reklam i SEO. Przeprowadzono wywiady z pracownikami, aby zrozumieć, gdzie widzą największe problemy w retencji klientów, a także zorganizowano tajemniczych klientów do oceny obsługi.

 

Następnie opracowano ścieżkę zakupową klienta, wskazując luki i bariery, które napotyka klient podczas zakupu. Podczas warsztatów wewnętrznych zespół określił możliwości wypełnienia tych luk i sposoby zniwelowania barier. Został też przygotowany proces retencjonowania klientów, w tym kryteria oceny, które z nich należy retencjonować, oraz stworzono macierz treści marketingowych, na dół lejka marketingowego.

 

Firma otrzymała szereg rekomendacji, które należałoby wprowadzić aby zmniejszyć ryzyko odpływu klientów.

Opinia

Współpraca z Olą i Dawidem rozpoczęła się od śledzenia wpisów na LinkedIn. Po chwilowej rozmowie i zorientowaniu się, że rozmawiam ze specjalistami marketingu B2B postanowiłem zlecić im dość duży i wymagający projekt. Otrzymałem obszerne analizy i mocno rozbudowane dokumenty, które opisywały m.in. ścieżkę klienta, która w bardzo trafny sposób ukazuje wszystkie elementy, które pokonuje u nas klient. Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie Oli i Dawida, które jest niespotykane!

Paweł Frieske
Paweł Frieske
CEO
linkedin link
Klient
Zakres realizacji

Naturalnie.eco to przedsiębiorstwo społeczne, które wychodzi z założenia, że najlepszym sposobem realizacji założeń ekonomii społecznej jest sukces rynkowy. Nie mogło zatem być inaczej i dziś są jednym z największych Polskich producentów tekstyliów lnianych szytych z polskich, ekologicznych tkanin.

Problem

W obliczu szybkiego rozwoju, rosnącego zespołu i zarządzania wielokanałową sprzedażą, Naturalnie.eco stanęło przed wyzwaniem zorganizowania wewnętrznych procesów. Celem było stworzenie solidnych fundamentów przed wdrożeniem zaawansowanego systemu CRM.

Cel

Opracowanie wspólnie z zespołem w formie warsztatowej procesów obsługi klienta w podziale na branże.

Efekt

Efektem naszej wspólnej pracy jest kompleksowe opracowanie, które nie tylko usprawnia procesy, ale także wspiera integrację nowych członków zespołu. Udało nam się stworzyć bogatą bazę wartości, szablony komunikacji, listy kontrolne i inne materiały pomocnicze

Opinia

W maju 2023 korzystaliśmy z usług CX Factory w zakresie warsztatów sprzedażowych oraz opracowania procesu/ów sprzedaży. Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z formy warsztatowej, ale także z jakości przekazanych materiałów źródłowych i zaangażowania Dawida oraz Aleksandry. Zdecydowanie polecamy CX Factory w zakresie doradztwa marketingowo-sprzedażowego, jako sprawdzonego partnera z tego obszaru.

Emil Korejwo
CEO
linkedin link

Dlaczego warto z nami współpracować?

Elastyczne formy płatności
Płacisz tak, jak Ci wygodniej. Oferujemy płatność abonamentową lub wycenę całego projektu
Wsparcie całego zespołu
Od samego początku nad prawidłowym przebiegiem współpracy czuwa jeden konsultant, jednak merytoryczne wsparcie otrzymujesz od całego zespołu
Strategia działania oparta na twardych danych
Nie wróżymy z fusów. Przeprowadzamy szczegółowe badania, kompleksowe audyty i analizy. Na podstawie otrzymanych wyników planujemy dalsze działania
Warsztaty i szkolenia
Nie podejmujemy się współpracy, zanim nie zrozumiemy rynku, produktu i klienta. Przed współpracę przeprowadzamy dokładnie przemyślane warsztaty, które pozwolą nam poznać waszą firmę i nakreślić kierunek działania
Nie wykonujemy usług, niekorzystnych dla Twojego biznesu
Wierzymy w uczciwość i przejrzystość jako klucz do sukcesu w biznesie B2B. Nigdy nie oferujemy usług, które nie przynoszą rzeczywistych korzyści. Zanim rozpoczniemy jakiekolwiek działania, przeprowadzamy szczegółowy audyt, aby zidentyfikować wszelkie problemy, które mogą stać na przeszkodzie do celu. Chcemy działać kompleksowo i skutecznie
Stały kontakt i błyskawiczne odpowiedzi
Otrzymasz dostęp do kalendarza swojego konsultanta, dzięki czemu zawsze będziesz wiedział, kiedy jest dostępny. 

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe