Nasze
referencje
Sowapro to firma stolarska o ponad 40-letniej tradycji, założona przez Piotra Rudnickiego w 1986 roku. Od samego początku specjalizuje się w produkcji drzwi na zamówienie, bazując na tradycyjnych metodach rzemieślniczych. Dziś, prowadzona przez kolejne pokolenie, łączy klasyczne rzemiosło z nowoczesnym designem.
Firma Sowapro napotkała problemy z niepoprawnym działaniem baneru ciasteczkowego na platformie PrestaShop. Zła kolejność wczytywania skryptów powodowała naruszenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO), ponieważ pliki cookies były uruchamiane przed uzyskaniem zgody użytkownika. Dodatkowo, błędna kolejność wczytywania skryptów negatywnie wpływała na mierzenie konwersji. Tym samym firma utraciła zdolności do prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych.
Celem było wdrożenie Consent Mode v2 zgodnie z wytycznymi Google, aby poprawnie zarządzać zgodami na cookies, zapewnić zgodność z przepisami RODO oraz zagwarantować, że skrypty wczytywane są w odpowiedniej kolejności. Dodatkowo, konieczna była optymalizacja zbierania danych analitycznych, aby uzyskać pełne i dokładne informacje na temat działań marketingowych.
Wdrożenie usługi Cookiebot umożliwiło precyzyjne zarządzanie zgodami użytkowników, zgodnie z RODO. Zmieniono również moduł Google Analytics by PrestaShop, co pozwoliło na poprawne wczytywanie skryptów dopiero po uzyskaniu zgody. Dzięki tym działaniom firma osiągnęła pełną zgodność z przepisami, poprawiła wydajność strony oraz zyskała lepsze, bardziej wiarygodne dane analityczne.
ATEPAA to producent mebli biurowych oraz szafek ubraniowych, specjalizujący się w dostosowywaniu produktów do indywidualnych potrzeb klientów. Firma łączy nowoczesny design z wysoką jakością, oferując kompleksową obsługę, od konsultacji po transport i montaż, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
Firma Atepaa miała problemy z efektywnym zarządzaniem kampaniami reklamowymi z powodu braku dostępu do wszystkich kont reklamowych i Google Analytics 4 (GA4). To utrudniało monitorowanie wyników i podejmowanie trafnych decyzji. Dodatkowo, brak wspólnego konta marketingowego prowadził do chaotycznej koordynacji działań, a ograniczone dane utrudniały ocenę skuteczności kampanii.
Przywrócenie dostępu do wszystkich kont reklamowych, stworzenie centralnego miejsca do zarządzania danymi marketingowymi oraz poprawa analizy wyników kampanii, by zoptymalizować działania reklamowe.
Firma odzyskała dostęp do wszystkich kont reklamowych i GA4, co znacznie ułatwiło zarządzanie kampaniami. Stworzenie wspólnego konta marketingowego usprawniło koordynację działań i zminimalizowało ryzyko błędów.
Uruchomienie eksportu danych do BigQuery pozwoliło na centralizację informacji, co przygotowało firmę do bardziej efektywnej analizy w przyszłości. Firma ma teraz dostęp do kluczowych danych w jednym miejscu.
Regularne konsultacje dotyczące Google Ads dostarczyły cennych informacji, które pomogły firmie zrozumieć, co działa najlepiej, co pozwala teraz na bardziej świadome decyzje marketingowe i lepsze zarządzanie budżetem reklamowym.
Sense Monitoring dostarcza rozwiązania, które zapewniają bezpieczeństwo użytkowania dużych budynków i powiązanej infrastruktury. Ich innowacyjne rozwiązania są doceniane w Polsce i za granicą.
W związku z aktualizacją pojawiła się potrzeba wdrożenia nowej wersji Google Analytics 4, oraz zautomatyzowania raportowania. Strona WWW posiada bardzo dużo różnych formularzy, dla których potencjalna wartość leada jest różna i należy śledzić ją osobno, co stanowiło dodatkowe wyzwanie.
Przejście na nową wersję GA4, utworzenie zautomatyzowanych raportów wysyłanych mailowo oraz niestandardowe wdrożenie śledzenia formularzy.
Zgodnie z założeniami wdrożyliśmy narzędzie śledzące aktywność użytkowników i stworzyliśmy raporty w Looker Studio
Logibear Services oferuje rozwiązania z zakresu projektowania i wykonawstwa dla obiektów przemysłowych, magazynów i parkingów. Skupiają się na dostarczaniu usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów, wykorzystując najnowsze technologie i innowacyjne podejście.
Głównym problemem firmy Logibear Services był brak wcześniejszych działań marketingowych. Zdając sobie sprawę z potrzeby wdrożenia skutecznych strategii marketingowych, firma poszukiwała wsparcia w ich uporządkowaniu i implementacji. Potrzebna była pomoc w opracowaniu spójnego planu działań marketingowych, aby lepiej dotrzeć do klientów i wzmocnić swoją pozycję na rynku.
Przygotowanie realnego planu marketingowego na okres 6 miesięcy wraz z strategią kontentową pod wybrane kanały.
Efektem prac Logibear Services było przeprowadzenie warsztatów, podczas których zidentyfikowano poszczególne persony, ich problemy, wyzwania i preferencje dotyczące źródeł informacji oraz czynniki wpływające na ich decyzje zakupowe. Zostały również określone główne wyróżniki firmy i sposób ich komunikacji, z naciskiem na te istotne przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Na tej podstawie stworzono plan działania pozyskiwania klientów dostosowany do różnych person oraz strategię komunikacji
Firma SHOPA specjalizuje się w projektowaniu produktów i usług, skupiając się na potrzebach użytkowników. Wykorzystują metodologię design thinking, by łączyć projektowanie z biznesem, oferując zarówno szkolenia, jak i wsparcie projektowe dla różnych firm.
Firma stoi przed wyzwaniem zorganizowania największej konferencji w Polsce dla entuzjastów metodyki design thinking i service design po przerwie pandemicznej. W 2022 roku próba wznowienia konferencji nie powiodła się z powodu niewystarczającej liczby uczestników. Teraz istotne jest przypomnienie o konferencji wcześniejszym uczestnikom oraz przyciągnięcie nowej publiczności, aby zapewnić jej sukces.
Zorganizowanie konferencji oraz zapełnienie sali uczestnikami.
Przeprowadziliśmy warsztaty, by lepiej zrozumieć Persony i ich oczekiwania. Na podstawie tych informacji opracowaliśmy strategię komunikacji.
Zostały przeprowadzane badania UX oraz została poprawiona strona lądowania. Uzupełniono ją o informację, o które często dopytywali potencjalni uczestnicy. Uproszczona została forma zakupu biletu.
Prowadziliśmy działania reklamowe na główne słowa kluczowe związane z konferencją w Google Ads. Bardzo dużo osób szukało konferencji i warsztatów o tej tematyce, dodatkowo nie były one wykorzystywane przez konkurencję więc sam koszt pozycjonowania się na górze strony był niski.
Na Facebooku wykorzystaliśmy reklamy kierowane na osoby, które już miały wcześniej kontakt z firmą lub były zainteresowane tematem konferencji. Wykorzystaliśmy na grafikach wizerunek prelegentów oraz chwytliwe hasła związane z danym wystąpieniem.
W rezultacie udało się sprzedać wszystkie 250 biletów i zapełnić salę.
OpenGift to dynamicznie rozwijająca się firma z branży reklamowej, specjalizująca się w dostarczaniu szerokiej gamy kreatywnych gadżetów reklamowych. Wśród oferowanych produktów znajdują się zarówno klasyczne gadżety promocyjne, jak długopisy, breloki, czy kubki, jak i ekskluzywniejsze artykuły, takie jak power banki czy produkty elektroniczne. Posiadają platformę e-commerce https://www.opengift.pl/ oraz obsługują klientów przy wsparciu dedykowanych opiekunów.
Głównym problemem firmy Open Gift był brak skutecznego planu na retencjonowanie klientów. Firma nie posiadała wystarczającej wiedzy na temat przyczyn rezygnacji klientów z zakupów, nie wiedziała, których klientów powinna zatrzymać, ani jak ich skutecznie klasyfikować. Aby rozwiązać ten problem, konieczne było zrozumienie motywacji i zachowań klientów oraz opracowanie strategii, która pozwoli na utrzymanie cennych dla firmy relacji z klientami.
Opracowanie kompleksowej strategii retencji klientów na podstawie badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych na klientach i pracownikach, zawierającej plan obsługi posprzedażowej, zmapowany proces zakupowy i macierz treści.
Efekty pracy firmy OpenGift obejmowały szczegółowy audyt działań marketingowych, w tym skuteczność i sposób zbierania danych, klasyfikację klientów, prowadzenia reklam i SEO. Przeprowadzono wywiady z pracownikami, aby zrozumieć, gdzie widzą największe problemy w retencji klientów, a także zorganizowano tajemniczych klientów do oceny obsługi.
Następnie opracowano ścieżkę zakupową klienta, wskazując luki i bariery, które napotyka klient podczas zakupu. Podczas warsztatów wewnętrznych zespół określił możliwości wypełnienia tych luk i sposoby zniwelowania barier. Został też przygotowany proces retencjonowania klientów, w tym kryteria oceny, które z nich należy retencjonować, oraz stworzono macierz treści marketingowych, na dół lejka marketingowego.
Firma otrzymała szereg rekomendacji, które należałoby wprowadzić aby zmniejszyć ryzyko odpływu klientów.
Naturalnie.eco to przedsiębiorstwo społeczne, które wychodzi z założenia, że najlepszym sposobem realizacji założeń ekonomii społecznej jest sukces rynkowy. Nie mogło zatem być inaczej i dziś są jednym z największych Polskich producentów tekstyliów lnianych szytych z polskich, ekologicznych tkanin.
W obliczu szybkiego rozwoju, rosnącego zespołu i zarządzania wielokanałową sprzedażą, Naturalnie.eco stanęło przed wyzwaniem zorganizowania wewnętrznych procesów. Celem było stworzenie solidnych fundamentów przed wdrożeniem zaawansowanego systemu CRM.
Opracowanie wspólnie z zespołem w formie warsztatowej procesów obsługi klienta w podziale na branże.
Efektem naszej wspólnej pracy jest kompleksowe opracowanie, które nie tylko usprawnia procesy, ale także wspiera integrację nowych członków zespołu. Udało nam się stworzyć bogatą bazę wartości, szablony komunikacji, listy kontrolne i inne materiały pomocnicze