Marketing B2B dla producentów
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Audyt działań marketingowych
Rzetelna analiza sytuacji, w której znajduje się Twoja firma. Zestawimy dotychczasowe działania marketingowe z celami firmy i wskażemy, które obszary wymagają poprawy.
Outsourcing działań marketingowych
Delegując zadania związane z planowaniem i obsługą procesów marketingowych w swojej firmie, płacisz za efekty pracy, a nie za roboczogodziny.
Przygotowanie i wdrożenie kampanii sprzedażowo-marketingowych
W ramach usługi przeanalizujemy strategię cenowo-produktową, ścieżkę klienta, skuteczność kampanii reklamowych, a także zweryfikujemy stronę internetową pod kątem technicznym, SEO i UX. Przeprowadzimy badania rynku, przygotujemy persony, opracujemy ścieżkę zakupową klienta i zaproponujemy strategię komunikacji dopasowaną do grupy docelowej.
Wdrożenie działań zwiększających retencję klientów
Zbadamy przyczyny odpływu klientów i zaproponujemy rozwiązania zwiększające zdolność organizacji do zatrzymywania dotychczas pozyskanych klientów. Programy VoC, lojalnościowe, regularne badania satysfakcji, NPS - to tylko część z rozwiązań jakie możemy wdrożyć w Twojej firmie.
Analiza i strategia komunikacji
Przeprowadzamy badania zarówno wśród klientów jak i pracowników w celu zebrania szczegółowych informacji dotyczących klientów firmy. W formie warszatatowej budujemy wspólnie z Wami profile person. Na tej podstawie strategię komunikacji na każdy kanał oraz macierze treści.
Rozumiemy Twoje potrzeby
Kluczem do realizacji założonych celów biznesowych jest dokładne zaplanowanie i poprawne wdrożenie strategii marketingowo-sprzedażowych.
Specyfika branży produkcyjnej wymaga przeprowadzenia dokładnych badań klienta oraz prześledzenie ścieżki zakupowej. Określenie luk i barier, które zmniejszają szansę na zakup.
Proponujemy działania, które będą miały rzeczywisty wpływ na poprawę sprzedaży, na podstawie badań i danych.
Specyfika branży produkcyjnej wymaga przeprowadzenia dokładnych badań klienta oraz prześledzenie ścieżki zakupowej. Określenie luk i barier, które zmniejszają szansę na zakup.
Proponujemy działania, które będą miały rzeczywisty wpływ na poprawę sprzedaży, na podstawie badań i danych.
Doradztwo marketingowe i sprzedażowe dla firm produkcyjnych
Oferujemy kompleksowe wsparcie w procesach marketingowych i sprzedażowych firmom produkcyjnym. Podczas konsultacji wstępnych weryfikujemy Twoje potrzeby i szukamy możliwych rozwiązań problemów, z którymi zmaga się Twoja firma.
Plan dalszego działania ustalamy na podstawie wyników "Warsztatu zero", a także szczegółowego audytu dotychczasowych procesów marketingowych i sprzedażowych. Przez cały okres współpracy opiekę nad projektem sprawuje jeden konsultant, jednak merytoryczne wsparcie otrzymujesz od całego zespołu naszych specjalistów.
Korzyści
Dotrzesz do nowych klientów
Odkryjesz właściwe dla swojej grupy docelowej kanały komunikacji, dzięki którym poszerzysz bazę klientów.
Zwiększysz ROI z marketingu
Zyskasz strategię marketingową zgodną z celami biznesowymi Twojej firmy, lecz co równie ważne - nauczysz się mierzyć i raportować wpływ tych działań na sprzedaż.
Zwiększysz retencję klientów
Wdrażając strategię ukierunkowaną na zwiększenie retencji klientów, zwiększysz znacząco zwrot z każdego nowo pozyskanego klienta.
Jak wygląda współpraca?
1
Spotkanie wstępne
Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
2
Audyt marketingowy + podpisanie NDA
Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
3
Przygotowanie oferty
Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
4
Realizacja
Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
5
Spotkanie zamykające
Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
6
Badanie opinii
Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
7
Planowanie przyszłych działań
Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.
Zamów rozmowę
Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc
Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.
Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.
Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe