Nasze usługi

zdjęcie symbolizujące automatyczna integrację danych

Automatyczna integracja danych

Zakres usługi
Zakres cen
Jednorazowo od 7500 PLN netto lub abonament
zdjęcie symbolizujące pozyskiwanie nowych klientów

Pozyskiwanie nowych klientów

Zakres usługi
Zakres cen
Zapytaj o ofertę
obraz symbolizujący automatyzację procesów

Automatyzacja procesów

Zakres usługi
Zakres cen
abonament od 2000 PLN netto
Zdjęcie symbolizujące ecommerce b2b

E-commerce B2B

Zakres usługi
Zakres cen
Konsultacje od 200 PLN/h netto
Zdjęcie symbolizujące wprowadzanie produktów Skandynawia

Wprowadzenie produktu na rynki skandynawskie

Zakres usługi
Zakres cen
Konsultacje od 400 PLN za godzinę
Zdjęcie symbolizujące badanie rynku

Badania klienta

Zakres usługi
Zakres cen
od 4500 PLN netto
zdjęcie symbolizujące audyt marketingowy

Audyt marketingowy

Zakres usługi
Zakres cen
od 1500 do 3500 PLN netto
zdjęcie symbolizujące retencja klientów

Retencja klientów

Zakres usługi
Zakres cen
Zapytaj o ofertę

Consent Management

Zakres usługi
Zakres cen
od 800 PLN za wdrożenie

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe

Z kim pracujemy

Producenci
Sukces marketingu zależy od znajomości specyfiki danej branży oraz rozumieniu potrzeb klientów
Ecommerce B2B
Zmiany pokoleniowe wpływają na zmiany zakupowe, również w B2B
Branża budowlana
Gdy trudno się wyróżnić, warto zadbać o rozpoznawalność marki, aby być pierwszym skojarzeniem w momencie zakupu
Usługi B2B
Pomagamy uporządkować działania marketingowo-sprzedażowe

Co mówią o nas klienci?

Wszystko przebiegło zgodnie z obietnicą - bez problemu
Magdalena Zawadzka
Kierownik marketingu
linkedin link
Dowiedz się więcej  ❭
Współpraca z Panią Aleksandrą była dla mnie wyjątkowym doświadczeniem, które otworzyło mi oczy na prawdziwy potencjał i znaczenie marketingu w biznesie.
Grzegorz Przystalski
CEO
linkedin link
Dowiedz się więcej  ❭
Współpraca z CX Factory to 3 fajne rzeczy...
Filip Sieracki
Szef konferencji
linkedin link
Dowiedz się więcej  ❭