Automatyczna integracja danych

Co wchodzi w skład usługi?

Integracja BigQuery
Zapewniamy transfer Twoich najważniejszych danych prosto do chmury Google. Umożliwi Ci to analizowanie i zarządzanie tymi danymi, bez ograniczeń czasu ich przechowywania, oraz zapewni ich maksymalne bezpieczeństwo.
Raporty w Looker Studio
Czytelne dashboardy i raporty, które można łatwo udostępniać i dostosowywać według potrzeb. Również w wersji PDF prosto na Twoją skrzynkę email.
Aktywacja danych
Tworzymy listy klientów na podstawie wybranych przez Ciebie kryteriów na potrzeby kampanii reklamowych (przykładowo: dynamiczna lista klientów którzy mają w bieżącym miesiącu urodziny), lub przygotowujemy zestawy danych na potrzeby automatyzacji
Automatyczne powiadomienia
Otrzymasz powiadomienia na podstawie wybranych kategorii (przykładowo - email z listą klientów z którymi handlowcy nie podjęli kontaktu w ostatnich 30 dniach lub SMS po przekroczeniu 80% budżetu)

Zautomatyzowane procesy ETL

Zobacz, ile naprawdę kosztuje Cię pozyskanie Twoich klientów. Które kanały pozyskują najwięcej przychodów? Gdzie znaleźli Cię Twoi najbardziej rentowni klienci?

Zamiast gubić się w gąszczu raportów z różnych narzędzi i źródeł stwórz swoje własne pojedyncze źródło wiedzy (eng. SSOT).

Oferujemy Ci jedno miejsce, gdzie skomplikowane procesy biznesowe stają się przejrzyste dzięki intuicyjnemu dashboardowi.

Jeden klik, a masz dostęp do wszystkiego, co potrzebne do efektywnej pracy z danymi. To nie tylko oszczędność czasu, ale i pewność, że Twoje dane są analizowane i zarządzane najskuteczniej.

Zamów rozmowę

Korzyści

Własność i bezpieczeństwo danych
Zyskujesz pełną kontrolę i własność nad swoimi danymi. Oferujemy rozwiązanie, które unika zależności od zewnętrznych dostawców. Magazyn danych w BigQuery, zapewnia wszechstronność i obsługuje zaawansowaną analitykę a także bezpieczny backup Twoich danych, m.in pochodzących z CRM.
Analiza połączonych danych
Zyskujesz możliwość analizy danych pochodzących z różnych źródeł co pozwala na zestawienie realnych kosztów i zysków z działań marketingowych, co w branży B2B zwykle nie jest proste. Poznasz prawdziwe koszty pozyskania klientów w różnych kanałach i zestawisz je z przychodami.
Automatyzacja
Raporty przygotowywane dotychczas ręcznie będą wysłane mailowo automatycznie - tak często jak tego potrzebujesz. Otrzymasz powiadomienia o ważnych zmianach lub otrzymasz specjalny raport gdy osiągniesz założony cel.

Krok pierwszy – zbieranie danych

Nasz zespół ocenia obecny poziom jakości danych w Twojej firmie, identyfikuje luki i szanse na poprawę. Zweryfikujemy twoje narzędzia śledzące zapewniając, że wszystko jest dokładne, spójne i zgodne ze standardami i najlepszymi praktykami. Bez dobrych danych, nie ma dobry analiz! Zadbamy również o zgodność zbieranych danych z RODO.

Krok drugi – integracja

Twój zestaw narzędzi i to, w jaki sposób z nich korzystasz jest wyjątkowy, dlatego skupiamy się na dostarczaniu spersonalizowanych rozwiązań, które pozwolą Ci skutecznie łączyć i analizować informacje z różnorodnych źródeł. Narzędzia analityczne, platformy reklamowe, social media, CRMy – zapewnimy Ci jednolity i przejrzysty obraz efektów Twoich działań marketingowych

Krok trzeci – raportowanie

Skupiamy się na tworzeniu przejrzystych i interaktywnych wizualizacji danych które pozwolą Ci na szybką i efektywną analizę bieżących i historycznych wyników. Dane odświeżane codziennie pozwolą Ci na trzymanie ręki na pulsie i informowanie wszystkich interesariuszy o bieżących postępach.

Krok czwarty – aktywacja danych

Na podstawie danych tworzymy dynamiczne listy klientów do których możesz kierować spersonalizowane działania np. reklamy, działania handlowe, mailing itd.

Przykładowe listy:

  • Nieaktywni od 30dni
  • Kupujący produkt A i nie kupujący produktów komplementarnych B
  • Brak kontaktu z handlowcem od 30 dni
  • Zainteresowani produktem A lecz nie dokonali transakcji
  • Klienci ze spadającą częstotliwością zakupów
  • Kupujący o LTV powyżej konkretnej wartości
  • itd.

Przykładowy schemat integracji

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.