Automatyczna integracja danych
Co wchodzi w skład usługi?
Zautomatyzowane procesy ETL
Zobacz, ile naprawdę kosztuje Cię pozyskanie Twoich klientów. Które kanały pozyskują najwięcej przychodów? Gdzie znaleźli Cię Twoi najbardziej rentowni klienci?
Zamiast gubić się w gąszczu raportów z różnych narzędzi i źródeł stwórz swoje własne pojedyncze źródło wiedzy (eng. SSOT).
Oferujemy Ci jedno miejsce, gdzie skomplikowane procesy biznesowe stają się przejrzyste dzięki intuicyjnemu dashboardowi.
Jeden klik, a masz dostęp do wszystkiego, co potrzebne do efektywnej pracy z danymi. To nie tylko oszczędność czasu, ale i pewność, że Twoje dane są analizowane i zarządzane najskuteczniej.
Korzyści
Krok pierwszy – zbieranie danych
Nasz zespół ocenia obecny poziom jakości danych w Twojej firmie, identyfikuje luki i szanse na poprawę. Zweryfikujemy twoje narzędzia śledzące zapewniając, że wszystko jest dokładne, spójne i zgodne ze standardami i najlepszymi praktykami. Bez dobrych danych, nie ma dobry analiz! Zadbamy również o zgodność zbieranych danych z RODO.
Krok drugi – integracja
Twój zestaw narzędzi i to, w jaki sposób z nich korzystasz jest wyjątkowy, dlatego skupiamy się na dostarczaniu spersonalizowanych rozwiązań, które pozwolą Ci skutecznie łączyć i analizować informacje z różnorodnych źródeł. Narzędzia analityczne, platformy reklamowe, social media, CRMy – zapewnimy Ci jednolity i przejrzysty obraz efektów Twoich działań marketingowych
Krok trzeci – raportowanie
Skupiamy się na tworzeniu przejrzystych i interaktywnych wizualizacji danych które pozwolą Ci na szybką i efektywną analizę bieżących i historycznych wyników. Dane odświeżane codziennie pozwolą Ci na trzymanie ręki na pulsie i informowanie wszystkich interesariuszy o bieżących postępach.
Krok czwarty – aktywacja danych
Na podstawie danych tworzymy dynamiczne listy klientów do których możesz kierować spersonalizowane działania np. reklamy, działania handlowe, mailing itd.
Przykładowe listy:
- Nieaktywni od 30dni
- Kupujący produkt A i nie kupujący produktów komplementarnych B
- Brak kontaktu z handlowcem od 30 dni
- Zainteresowani produktem A lecz nie dokonali transakcji
- Klienci ze spadającą częstotliwością zakupów
- Kupujący o LTV powyżej konkretnej wartości
- itd.