Automatyzacja procesów

Co wchodzi w skład usługi?

Integracja BigQuery
Zapewniamy transfer Twoich najważniejszych danych prosto do chmury Google. Umożliwi Ci to analizowanie i zarządzanie tymi danymi, bez ograniczeń czasu ich przechowywania, oraz zapewni ich maksymalne bezpieczeństwo.
Raporty w Looker Studio
Czytelne dashboardy i raporty, które można łatwo udostępniać i dostosowywać według potrzeb. Również w wersji PDF prosto na Twoją skrzynkę email.
Aktywacja danych
Tworzymy listy klientów na podstawie wybranych przez Ciebie kryteriów na potrzeby kampanii reklamowych (przykładowo: dynamiczna lista klientów którzy mają w bieżącym miesiącu urodziny), lub przygotowujemy zestawy danych na potrzeby automatyzacji
Automatyczne powiadomienia
Otrzymasz powiadomienia na podstawie wybranych kategorii (przykładowo - email z listą klientów z którymi handlowcy nie podjęli kontaktu w ostatnich 30 dniach lub SMS po przekroczeniu 80% budżetu)
Automatyzacja zadań
Dobieramy dla Ciebie optymalne kosztowo rozwiązanie umożliwiające Ci ciągłe doskonalenie i automatyzowanie powtarzalnych zadań. Od powiadomień po generowanie dokumentów i obsługę klienta.

Automatyzacja działań marketingowych

Automatyzacja sprzedaży i marketingu polega na wprowadzaniu rozwiązań, które pomagają w wykonywaniu powtarzalnych zadań. Dzięki temu oszczędza się czas, obniża koszty i lepiej wykorzystuje się cenny czas wykwalifikowanych pracowników.

Jakie procesy poddajemy automatyzacji?

Obejmują one wszelkie działania, które są rutynowo wykonywane w ramach promowania, przygotowywania ofert i realizacji sprzedaży. Starannie badamy procesy związane z pozyskiwaniem i obsługą klienta oraz identyfikujemy te, które nadają się do automatyzacji.

Zamów rozmowę

Korzyści

Zwiększysz efektywność działań
Automatyzacja umożliwia wykonanie wielu zadań marketingowych, takich jak wysyłanie e-maili, raportowanie, czy segmentacja klientów, bez konieczności stałego nadzoru człowieka. To zwalnia czas pracowników na bardziej złożone zadania i obniża koszty operacyjne.
Zwiększysz skuteczność kampanii
Dzięki automatyzacji możliwe jest gromadzenie i analizowanie dużych ilości danych o klientach, co umożliwia tworzenie bardziej dopasowanych i personalizowanych kampanii marketingowych.
Poprawisz doświadczenia klientów
Personalizacja i szybkość reakcji, które umożliwia automatyzacja, mogą znacząco poprawić doświadczenia klientów z marką. Dzięki tworzeniu automatycznych notatek w CRM ze spotkań z klientami i przeprowadzanych rozmów handlowych zyskasz pewność, że nic nie umknie uwadze Twoich pracowników.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.