SOWAPRO

Sowapro łączy tradycyjne rzemiosło z nowoczesnym designem, produkując drzwi na zamówienie.
Klient
Zakres realizacji

Sowapro to firma stolarska o ponad 40-letniej tradycji, założona przez Piotra Rudnickiego w 1986 roku. Od samego początku specjalizuje się w produkcji drzwi na zamówienie, bazując na tradycyjnych metodach rzemieślniczych. Dziś, prowadzona przez kolejne pokolenie, łączy klasyczne rzemiosło z nowoczesnym designem.

Problem

Firma Sowapro napotkała problemy z niepoprawnym działaniem baneru ciasteczkowego na platformie PrestaShop. Zła kolejność wczytywania skryptów powodowała naruszenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO), ponieważ pliki cookies były uruchamiane przed uzyskaniem zgody użytkownika. Dodatkowo, błędna kolejność wczytywania skryptów negatywnie wpływała na mierzenie konwersji. Tym samym firma utraciła zdolności do prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych.

Cel

Celem było wdrożenie Consent Mode v2 zgodnie z wytycznymi Google, aby poprawnie zarządzać zgodami na cookies, zapewnić zgodność z przepisami RODO oraz zagwarantować, że skrypty wczytywane są w odpowiedniej kolejności. Dodatkowo, konieczna była optymalizacja zbierania danych analitycznych, aby uzyskać pełne i dokładne informacje na temat działań marketingowych.

Efekt

Wdrożenie usługi Cookiebot umożliwiło precyzyjne zarządzanie zgodami użytkowników, zgodnie z RODO. Zmieniono również moduł Google Analytics by PrestaShop, co pozwoliło na poprawne wczytywanie skryptów dopiero po uzyskaniu zgody. Dzięki tym działaniom firma osiągnęła pełną zgodność z przepisami, poprawiła wydajność strony oraz zyskała lepsze, bardziej wiarygodne dane analityczne.

Opinia

Bardzo długo szukaliśmy kogoś kto przedstawi sytuacje Consent Mode 2 realnie bez owijania w bawełnę dla firmy która nie ma żadnego pojęcia o tym. Nie dość, że zapłaciliśmy ponad 50% mniej niż inni się oferowali, to jeszcze współpraca była miła, cierpliwa no i oczywiście szybka 🙂

Jakub Gorbenko-Wilk
Marketer
linkedin link

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe