Polishopa

Design Thinking at its finest
Klient
Zakres realizacji

Firma SHOPA specjalizuje się w projektowaniu produktów i usług, skupiając się na potrzebach użytkowników. Wykorzystują metodologię design thinking, by łączyć projektowanie z biznesem, oferując zarówno szkolenia, jak i wsparcie projektowe dla różnych firm.

Problem

Firma stoi przed wyzwaniem zorganizowania największej konferencji w Polsce dla entuzjastów metodyki design thinking i service design po przerwie pandemicznej. W 2022 roku próba wznowienia konferencji nie powiodła się z powodu niewystarczającej liczby uczestników. Teraz istotne jest przypomnienie o konferencji wcześniejszym uczestnikom oraz przyciągnięcie nowej publiczności, aby zapewnić jej sukces.

Cel

Zorganizowanie konferencji oraz zapełnienie sali uczestnikami.

Efekt

Przeprowadziliśmy warsztaty, by lepiej zrozumieć Persony i ich oczekiwania. Na podstawie tych informacji opracowaliśmy strategię komunikacji.

Zostały przeprowadzane badania UX oraz została poprawiona strona lądowania. Uzupełniono ją o informację, o które często dopytywali potencjalni uczestnicy. Uproszczona została forma zakupu biletu.

Prowadziliśmy działania reklamowe na główne słowa kluczowe związane z konferencją w Google Ads. Bardzo dużo osób szukało konferencji i warsztatów o tej tematyce, dodatkowo nie były one wykorzystywane przez konkurencję więc sam koszt pozycjonowania się na górze strony był niski.

Na Facebooku wykorzystaliśmy reklamy kierowane na osoby, które już miały wcześniej kontakt z firmą lub były zainteresowane tematem konferencji. Wykorzystaliśmy na grafikach wizerunek prelegentów oraz chwytliwe hasła związane z danym wystąpieniem.

W rezultacie udało się sprzedać wszystkie 250 biletów i zapełnić salę.

Opinia

Współpraca z Olą i CX Factory to 3 podstawowe fajne rzeczy, (…) profesjonalizm i bardzo dobre podejście do problemów od strony merytorycznej, (…) skuteczne wyniki (…) co przełożyło się na wzrost sprzedaży (…) świeże spojrzenie – ta współpraca dała nam nowe perspektywy działań marketingowych (…).

Filip Sieracki
Szef konferencji
linkedin link

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe