Polishopa

Firma SHOPA specjalizuje się w projektowaniu produktów i usług, skupiając się na potrzebach użytkowników. Wykorzystują metodologię design thinking, by łączyć projektowanie z biznesem, oferując zarówno szkolenia, jak i wsparcie projektowe dla różnych firm.
Firma stoi przed wyzwaniem zorganizowania największej konferencji w Polsce dla entuzjastów metodyki design thinking i service design po przerwie pandemicznej. W 2022 roku próba wznowienia konferencji nie powiodła się z powodu niewystarczającej liczby uczestników. Teraz istotne jest przypomnienie o konferencji wcześniejszym uczestnikom oraz przyciągnięcie nowej publiczności, aby zapewnić jej sukces.
Zorganizowanie konferencji oraz zapełnienie sali uczestnikami.
Przeprowadziliśmy warsztaty, by lepiej zrozumieć Persony i ich oczekiwania. Na podstawie tych informacji opracowaliśmy strategię komunikacji.
Zostały przeprowadzane badania UX oraz została poprawiona strona lądowania. Uzupełniono ją o informację, o które często dopytywali potencjalni uczestnicy. Uproszczona została forma zakupu biletu.
Prowadziliśmy działania reklamowe na główne słowa kluczowe związane z konferencją w Google Ads. Bardzo dużo osób szukało konferencji i warsztatów o tej tematyce, dodatkowo nie były one wykorzystywane przez konkurencję więc sam koszt pozycjonowania się na górze strony był niski.
Na Facebooku wykorzystaliśmy reklamy kierowane na osoby, które już miały wcześniej kontakt z firmą lub były zainteresowane tematem konferencji. Wykorzystaliśmy na grafikach wizerunek prelegentów oraz chwytliwe hasła związane z danym wystąpieniem.
W rezultacie udało się sprzedać wszystkie 250 biletów i zapełnić salę.
Jak wygląda współpraca?
Spotkanie wstępne
Audyt marketingowy + podpisanie NDA
Przygotowanie oferty
Realizacja
Spotkanie zamykające
Badanie opinii
Planowanie przyszłych działań
Zamów rozmowę
