Naturalnie.eco

Biznes oparty na wartościach i fantastyczny zespół - Naturalnie.eco to firma godna polecenia
Klient
Zakres realizacji

Naturalnie.eco to przedsiębiorstwo społeczne, które wychodzi z założenia, że najlepszym sposobem realizacji założeń ekonomii społecznej jest sukces rynkowy. Nie mogło zatem być inaczej i dziś są jednym z największych Polskich producentów tekstyliów lnianych szytych z polskich, ekologicznych tkanin.

Problem

W obliczu szybkiego rozwoju, rosnącego zespołu i zarządzania wielokanałową sprzedażą, Naturalnie.eco stanęło przed wyzwaniem zorganizowania wewnętrznych procesów. Celem było stworzenie solidnych fundamentów przed wdrożeniem zaawansowanego systemu CRM.

Cel

Opracowanie wspólnie z zespołem w formie warsztatowej procesów obsługi klienta w podziale na branże.

Efekt

Efektem naszej wspólnej pracy jest kompleksowe opracowanie, które nie tylko usprawnia procesy, ale także wspiera integrację nowych członków zespołu. Udało nam się stworzyć bogatą bazę wartości, szablony komunikacji, listy kontrolne i inne materiały pomocnicze

Opinia

W maju 2023 korzystaliśmy z usług CX Factory w zakresie warsztatów sprzedażowych oraz opracowania procesu/ów sprzedaży. Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z formy warsztatowej, ale także z jakości przekazanych materiałów źródłowych i zaangażowania Dawida oraz Aleksandry. Zdecydowanie polecamy CX Factory w zakresie doradztwa marketingowo-sprzedażowego, jako sprawdzonego partnera z tego obszaru.

Emil Korejwo
CEO
linkedin link

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe