Mr Cook

Producent i dystrybutor przypraw z 40-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań dla przemysłu spożywczego
Klient
Zakres realizacji

Mr Cook to producent i dystrybutor przypraw z 40-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w produkcji mieszanek przyprawowych i dodatków do żywności. Firma obsługuje sektor spożywczy w ponad 10 krajach, oferując zarówno surowce do produkcji jak i produkty paczkowane.

Problem

Firma napotkała wyzwania w obszarze analityki internetowej i mierzenia konwersji. Znacząca część cennych danych o zachowaniu użytkowników była tracona przez popularne rozwiązania blokujące śledzenie, a także brakowało skutecznego pomiaru aktywności zarejestrowanych kont. Kluczowym problemem okazał się również nieefektywny proces rejestracji nowych użytkowników – system potwierdzania dostępu po rejestracji tworzył niepotrzebną barierę, skutkując niskim wskaźnikiem powracających klientów i utratą potencjalnych relacji.

Cel

Nasze działania rozpoczęliśmy od przeprowadzenia kompleksowego audytu marketingowego, który pozwolił precyzyjnie zidentyfikować obszary wymagające optymalizacji. Następnie wdrożyliśmy rozwiązanie w postaci śledzenia po stronie serwera, które miało znacząco poprawić jakość zbieranych danych. Równolegle prowadziliśmy zoptymalizowane kampanie reklamowe, skupiając się na zwiększeniu liczby rejestracji przy jednoczesnym utrzymaniu efektywności kosztowej pozyskiwania leadów.

Efekt

Wdrożone rozwiązania techniczne przyniosły wymierne rezultaty – liczba zbieranych danych wzrosła o 21% w skali miesięcznej, skutecznie omijając ograniczenia związane z adblockami. Znaczącą poprawę odnotowaliśmy również w obszarze rozpoznawania powracających użytkowników, oraz aktywności zarejestrowanych kont. Prowadzone działania reklamowe zaowocowały nie tylko wzrostem liczby rejestracji, ale również – co szczególnie istotne – zmniejszeniem kosztu pozyskania leada. Dodatkowo, przeprowadzona analiza pozwoliła zidentyfikować i wskazać kluczową barierę w procesie rejestracji, otwierając drogę do dalszej optymalizacji ścieżki konwersji i budowania długotrwałych relacji z klientami.

Opinia

Bardzo kompetentny zespół, który rozumie marketing B2B, doświadczenie firmy pozwala optymalizować i automatyzować procesy, pracują na twardych danych i nie owijają w bawełnę. Polecam!

Łukasz Wita
Prezes zarządu
linkedin link

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe