ATEPAA

Producent mebli biurowych i szafek ubraniowych, dostosowanych do potrzeb klientów.
Klient
Zakres realizacji

ATEPAA to producent mebli biurowych oraz szafek ubraniowych, specjalizujący się w dostosowywaniu produktów do indywidualnych potrzeb klientów. Firma łączy nowoczesny design z wysoką jakością, oferując kompleksową obsługę, od konsultacji po transport i montaż, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.

Problem

Firma Atepaa miała problemy z efektywnym zarządzaniem kampaniami reklamowymi z powodu braku dostępu do wszystkich kont reklamowych i Google Analytics 4 (GA4). To utrudniało monitorowanie wyników i podejmowanie trafnych decyzji. Dodatkowo, brak wspólnego konta marketingowego prowadził do chaotycznej koordynacji działań, a ograniczone dane utrudniały ocenę skuteczności kampanii.

Cel

Przywrócenie dostępu do wszystkich kont reklamowych, stworzenie centralnego miejsca do zarządzania danymi marketingowymi oraz poprawa analizy wyników kampanii, by zoptymalizować działania reklamowe.

Efekt

Firma odzyskała dostęp do wszystkich kont reklamowych i GA4, co znacznie ułatwiło zarządzanie kampaniami. Stworzenie wspólnego konta marketingowego usprawniło koordynację działań i zminimalizowało ryzyko błędów.

Uruchomienie eksportu danych do BigQuery pozwoliło na centralizację informacji, co przygotowało firmę do bardziej efektywnej analizy w przyszłości. Firma ma teraz dostęp do kluczowych danych w jednym miejscu.

Regularne konsultacje dotyczące Google Ads dostarczyły cennych informacji, które pomogły firmie zrozumieć, co działa najlepiej, co pozwala teraz na bardziej świadome decyzje marketingowe i lepsze zarządzanie budżetem reklamowym.

Opinia

Absolutnie polecam współpracę z CX Factory.
Myślą przede wszystkim w kategoriach interesu klienta, wychodzą sami z inicjatywą i – przede wszystkim – mocno pracują na danych. Widząc problem biznesowy, są w stanie szybko zarekomendować skuteczne rozwiązania, oparte o rzeczywiste badania, analitykę i inne zbiory informacji. Dzięki temu, działają bardzo precyzyjnie i szybko, nie pozostawiając niczego przypadkowi ani przeczuciom.

Jan Czerniawski
Marketing Manager
linkedin link

Jak wygląda współpraca?

 1 

Spotkanie wstępne

Początkowe konsultacje pozwalają nam poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Spotkamy się, aby porozmawiać o specyfice Twojej branży i wyzwaniach, z jakimi się zmagasz.
 2 

Audyt marketingowy + podpisanie NDA

Przeprowadzimy wstępny audyt marketingowy, dzięki któremu sprawdzimy, czy dotychczasowe działania prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych.
 3 

Przygotowanie oferty

Zgromadzone informacje pozwolą nam przygotować dopasowaną ofertę zawierającą konkretny plan działań z rozpisanymi terminami i kwotami. Zaproponujemy Ci wyłącznie takie usługi, które realnie przełożą się na rozwój Twojej firmy.
 4 

Realizacja

Cały proces współpracy będziesz mógł monitorować na bieżąco, z dowolnego urządzenia – otrzymasz dostęp do aplikacji Notion. Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania lub uwagi, konsultant prowadzący projekt będzie do Twojej dyspozycji.
 5 

Spotkanie zamykające

Na zakończenie współpracy zorganizujemy spotkanie zamykające, na którym podsumujemy zakres przeprowadzonych działań i omówimy ich rezultaty.
 6 

Badanie opinii

Bardzo ważne jest dla nas Twoje zdanie, dlatego po zakończeniu procesu realizacji usługi poprosimy Cię o udział w badaniu satysfakcji klienta.
 7 

Planowanie przyszłych działań

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jakich jeszcze obszarach możemy Ci pomóc i zaproponujemy kierunki dalszych działań.

Zamów rozmowę

Po wypełnieniu formularza, będziesz miał/a możliwość zarezerwowania spotkania z naszym konsultantem. Spotkanie trwa od 30 minut do 1h. Na spotkaniu będziemy chcieli lepiej zrozumieć Twoją potrzebę. Z naszej strony dowiesz się jak wygląda z Nami współpraca, sprawdzimy czy możemy ci pomóc i w jaki sposób. Do zobaczenia
Umów się z nami na rozmowę, w trakcie której sprawdzimy jak możemy Ci pomóc

FAQs

Jeśli masz więcej pytań śmiało napisz do nas!
Zakładka kontakt

Kiedy outsourcing działań marketingowych jest dobrym rozwiązaniem?

Na całkowity/częściowy outsourcing działań marketingowych decydują się przeważnie małe lub średnie firmy, które nie mają wewnętrznych zasobów (czasowych lub kadrowych) umożliwiających im zaprojektowanie procesów i ich sprawne wdrożenie.

Dlaczego warto zdecydować się na usługi zewnętrznych konsultantów?

Zewnętrzny konsultant jest w stanie w sposób obiektywny spojrzeć na procesy marketingowe firmy. Doświadczenie, które zdobył przy wcześniejszych projektach, umożliwia mu zaproponowanie optymalnych działań prowadzących do osiągnięcia celów biznesowych. To dobre rozwiązanie dla firm, które mają własny dział marketingowy lub sprzedażowy, lecz szukają wsparcia z zewnątrz w celu optymalizacji procesów.

W czym się specjalizujecie i do kogo kierujecie swoją ofertę?

Specjalizujemy się w branży B2B. Oferujemy kompleksowe doradztwo sprzedażowe i marketingowe. Naszą ofertę kierujemy zarówno do Marketing Managerów, których największą bolączką jest problem ze znalezieniem specjalistów na rynku, a także do właścicieli małych i średnich firm, którzy ze względu na odpowiedzialność za wiele funkcji w firmie nie mają czasu, aby samodzielnie prowadzić procesy marketingowe